מסתמן: הסכמה ברפורמה; חוק יסוד יועבר ב-4 קריאות

איתי גדסי No Comments on מסתמן: הסכמה ברפורמה; חוק יסוד יועבר ב-4 קריאות

לאחר תחילת ההידברות בבית הנשיא הושגה הסכמה ראשונה בין צוותי המשא ומתן של הקואליציה והאופוזיציה לפיה, חוקי יסוד יעברו בקריאה רביעית, ברוב גדול. כיום, כל החוקים בכנסת כולל חוקי היסוד, עוברים ב-3 קריאות. ההבנה עליה הגיעו הצדדים כעת יידרשו חוקי יסוד בקריאה נוספת ובה יידרש אישור ברוב גדול ברוב שעדיין לא נקבע. עם זאת שני הצדדים מכחישים כי הושגו הבנות כלשהן

בית הנשיא צילום: Yonatan Sindel/Flash90
18:27
30.04.24
איתי גדסי No Comments on איזנקוט מאשים: "חברי קבינט מפעילים סחיטה באיומים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שיחות ההידברות סביב הרפורמה המשפטית: כחודש לאחר תחילת ההידברות בבית הנשיא הושגה הסכמה ראשונה בין צוותי המשא ומתן של הקואליציה והאופוזיציה לפיה, חוקי יסוד יעברו בקריאה רביעית, ברוב גדול. כיום, כל החוקים בכנסת כולל חוקי היסוד, עוברים ב-3 קריאות.

ההבנה עליה הגיעו הצדדים כעת יידרשו חוקי יסוד בקריאה נוספת ובה יידרש אישור ברוב גדול ברוב שעדיין לא נקבע. עם זאת שני הצדדים מכחישים כי הושגו הבנות כל שהן. בתוך כך הערב צפויה הפגנת תמיכה בממשלה "הפגנת המליון " בירושלים – הפגנת הימין הקוראת לממשלה להעביר את הרפורמה המשפטית.

עם זאת, ב'כאן חדשות' מדווחים כי בבית הנשיא הבהירו לאחרונה לצדדים שאם השיחות על הרפורמה לא יתכנסו לכדי תוצאות בתוך זמן סביר, הם ייאלצו לקבוע דד ליין.

מארגגני ההפגנה צופים כי רבבות יגיעו הערב להפגנה לאחר שהזמינו כאלף אוטובוסים והבוקר הם קרואים לציבור לסייע במימון ההסעות: "עזרו לנו לממן אוטובוסים נוספים למערך ההסעות לעצרת" קראו חבר הכנסת אביחי בוארון מהליכוד וברל'ה קרומבי ממארגני העצרת הערב בירושלים.



0 תגובות